The floor is uneven. Limits and possibilities of local media development in a highly concentrated market

Descripción del Articulo

The article presents the main features of the Peruvian radio and television market, and emphasizes the levels of concentration of advertising investment, frequency control and the regulatory framework tailored to the media groups. It also analyzes the possibilities of economic sustainabilit...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Acevedo, Jorge
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2017
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistaspuc:article/19013
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/conexion/article/view/19013
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Concentration
Centralism
Local media
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Concentración
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El suelo no está parejo. Límites y posibilidades de los medios locales en un mercado altamente concentrado
O chão nem sequer está nivelado. Limites e possibilidades para a mídia local em um mercado altamente concentrado
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