Rethinking the map of the political economy of communication and culture in the context of technological changes Era

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Rethinking the theoretical map of the political economy of communication and culture is a pressing task in times where technological changes make visible new ways of understanding cultural consumption, inequality and the significant appropriation of contents. It is not only about information and kno...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Zaragoza Ramírez, Mario Alberto
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2023
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/28012
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/conexion/article/view/28012
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Political economy
Communication
Culture
Cultural consumption
Spatiality
Economía política
Comunicación
Cultura
Consumos culturales
Espacialidad
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Repensar el mapa de la economía política de la comunicación y la cultura en el contexto de los cambios tecnológicos
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