Editorial
Descripción del Articulo
This issue of Liberabit, Peruvian Journal of Psychology, comprises articles covering a range of topics mentioned below. The original articles section begins with a report by Pedro Gil-Monte, Sara Viotti and Daniela Coverso of the psychometric properties of the Questionnaire for Assessing Workplace B...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2017 |
Institución: | Universidad de San Martín de Porres |
Repositorio: | Liberabit |
Lenguaje: | español inglés |
OAI Identifier: | oai:ojs2.ojs3.revistaliberabit.com:article/168 |
Enlace del recurso: | http://www.revistaliberabit.com/index.php/Liberabit/article/view/168 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Editorial |
Sumario: | This issue of Liberabit, Peruvian Journal of Psychology, comprises articles covering a range of topics mentioned below. The original articles section begins with a report by Pedro Gil-Monte, Sara Viotti and Daniela Coverso of the psychometric properties of the Questionnaire for Assessing Workplace Burnout Syndrome (CESQT) in Italian health professionals. This study contributes to demonstrate the psychometric validity of the questionnaire at international level, regardless of the gender, thus consolidating its cross-cultural nature... |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).