Communication as Instrument of Expansion in Small and Medium Spanish Companies: The Segovian Case

Descripción del Articulo

Implementation and development of communicative strategies is still incipient in the Spanish SME’s market. Companies keep using old techniques instead of moving forward on innovative plans due to the lack of knowledge regarding the effectiveness of new programs.
Detalles Bibliográficos
Autor: Gómez Nieto, Begoña
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2011
Institución:Universidad de San Martín de Porres
Repositorio:Correspondencias & Análisis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/277
Enlace del recurso:http://ojs.correspondenciasyanalisis.com/index.php/Journalcya/article/view/277
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Enterprise Communication
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spelling Communication as Instrument of Expansion in Small and Medium Spanish Companies: The Segovian CaseLa comunicación como instrumento de expansión en la pequeña y mediana empresa española: el caso segovianoGómez Nieto, BegoñaEnterprise CommunicationSME (Small and Medium Sized Companies)Spanish SME (Spanish small and Medium Sized Companies)Management of CommunicationExporting CompanyComunicación empresarialPYMEPequeña y mediana empresa españolaGestión de la comunicaciónEmpresa exportadoraImplementation and development of communicative strategies is still incipient in the Spanish SME’s market. Companies keep using old techniques instead of moving forward on innovative plans due to the lack of knowledge regarding the effectiveness of new programs.El desarrollo de acciones de comunicación en la pequeña y mediana empresa (PYME) española es una asignatura todavía pendiente. El desconocimiento de las posibilidades que ofrece la comunicación para llegar a los públicos de una PYME, es una realidad manifestada, entre otros motivos, por la puesta en marcha de acciones llevadas a cabo por tradición.Universidad San Martín de Porres. Escuela Profesional de Ciencias de la Comunicación. Instituto de Investigación2011-10-28info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttp://ojs.correspondenciasyanalisis.com/index.php/Journalcya/article/view/27710.24265/cian.2011.n1.10Correspondences & analysis; No. 1 (2011): Correspondences & analysis N°1 2011 (january - december); 157-172Correspondencias & análisis; Núm. 1 (2011): Correspondencias & análisis N°1 2011 (enero - diciembre); 157-1722304-22652224-235Xreponame:Correspondencias & Análisisinstname:Universidad de San Martín de Porresinstacron:USMPspahttp://ojs.correspondenciasyanalisis.com/index.php/Journalcya/article/view/277/253Derechos de autor 2011 Begoña Gómez Nietohttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs.pkp.sfu.ca:article/2772025-01-17T17:52:45Z
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