La influencia de los objetivos de compra en la efectividad de las acciones de trade marketing dentro de los supermercados

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This research study aims to analyze the influence of purchase objectives on the effectiveness of trade-marketing activities implemented in supermarkets. In order to achieve this goal a survey was administered to 800 supermarket customers during their purchase process. The findings, resulting from va...

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Detalles Bibliográficos
Autores: Wakabayashi Muroya, Jose L., Alzamora Ruiz, Jessica N., Guerrero Medina, Carlos A.
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2018
Institución:Universidad ESAN
Repositorio:ESAN-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.esan.edu.pe:20.500.12640/2434
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12640/2434
https://doi.org/10.18046/j.estger.2018.146.2663
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Purchase behavior
Purchase objectives
Point of sale
Supermarkets
Marketing strategies
Comportamiento de compra
Objetivos de compra
Punto de venta
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Estrategias de marketing
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