Directrices para la implementación de un modelo de gestión de la relación con el cliente en el sector industrial: caso DAMERA
Descripción del Articulo
In this research, the case method is applied to analyze the implementation of a Customer Relations-hip Management model in an industrial company. To this end, the Peppers and Rogers’s proposal wasused and integrated with the characteristics of the specific type of demand used in the industrial secto...
Autores: | , |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2015 |
Institución: | Universidad ESAN |
Repositorio: | ESAN-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.esan.edu.pe:20.500.12640/2440 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12640/2440 https://doi.org/10.1016/j.estger.2015.09.001 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Strategy Customer loyalty Customer relationship Estrategia Fidelización de clientes Relación con clientes https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | In this research, the case method is applied to analyze the implementation of a Customer Relations-hip Management model in an industrial company. To this end, the Peppers and Rogers’s proposal wasused and integrated with the characteristics of the specific type of demand used in the industrial sector.A diagnosis was developed in order to evaluate the potential of the company to implement the model,and a matrix of customer classifications was developed. Finally, a survey was implemented for identifyingcustomer segmentation variables and contact points, thereby defining value groups for the company. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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