Role of internal and professional future health
Descripción del Articulo
The curriculum of the medical profession, unlike other professions curriculum, has, for a long time, a cycle which professional practices, to be developed almost full time in a health institution is called boarding. This cycle is intended that the student, alongside the knowledge, exercise in coping...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2015 |
Institución: | Sociedad Peruana de Obstetricia y Ginecología |
Repositorio: | Revista SPOG - Revista Peruana de Ginecología y Obstetricia |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.spog:article/1652 |
Enlace del recurso: | http://www.spog.org.pe/web/revista/index.php/RPGO/article/view/1652 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Sumario: | The curriculum of the medical profession, unlike other professions curriculum, has, for a long time, a cycle which professional practices, to be developed almost full time in a health institution is called boarding. This cycle is intended that the student, alongside the knowledge, exercise in coping with real situations that will gradually understanding the reality of the profession. From the perspective of the curriculum, the boarding becomes the counterpart of all the subjects, to the extent that in this cycle the inner, facing problems, you should know mobilize all their knowledge, skills and attitudes to solve a real situation. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).