A model for a sensory study of soft drinks in the domestic market
Descripción del Articulo
A model to measure objectively the probability preferably having the public for a soft drink, the variable to be measured is sensory, ie is a subjective variable, in our case the flavor is presented in preente thesis, for Kola Real, Coca Cola and Pepsi Cola: organoleptic study, three sodas were sele...
| Autor: | |
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| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 1999 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revista UNMSM - Industrial Data |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/6517 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6517 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | study sensory soft drinks domestic market estudio organoléptico bebidas gaseosas mercado nacional |
| Sumario: | A model to measure objectively the probability preferably having the public for a soft drink, the variable to be measured is sensory, ie is a subjective variable, in our case the flavor is presented in preente thesis, for Kola Real, Coca Cola and Pepsi Cola: organoleptic study, three sodas were selected. The advantage of the model presented is grouped qye soda in pairs, each pair consisting of a group of respondents was presented which showed individual preference or indifference sodas presented in par. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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