El nuevo modelo de atención imagine y su efecto en la satisfacción de los clientes del Banco Interbank de la tienda Comas 138, año 2015 - 2017

Descripción del Articulo

La presente investigación está enfocada en poder demostrar que el nuevo modelo de atención Imagine tiene un efecto en la satisfacción de los clientes del Banco Interbank de la tienda Comas 138, con el propósito de comprobar la aceptación de este nuevo modelo de atención. En ese sentido la investigac...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Cauti Escobar, Luis Enrique
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2020
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Gestión del Tercer MIlenio
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/19131
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/19131
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Imagine format
omnichannel
design thinking
customer management
alternative care channels
Formato Imagine
omnicanalidad
gestión del cliente
canales alternativos de atención
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The present research is focused on being able to demonstrate that the new Imagine service model has an effect on the satisfaction of the Interbank Bank customers of the Comas 138 store, in order to verify the acceptance of this new service model. In this sense, the research is of an applicative type since all its aspects are theorized, although its scope is practical, also the design is correlational since its purpose is to describe the relationship of the variables and examine their impact. The data was obtained through surveys carried out on a sample of 277 clients. Therefore, the measurement and analysis of the reliability of the correlation coefficient was carried out, as well as the Cronbach’s Alpha score, obtaining 0.97 as a result, which is why it is determined that there is a very good correlation between the new Imagine care model and its effect on the satisfaction of the Interbank Bank customers of the Comas 138 store. In summary, it is true to say that the new service model Imagine if it has an effect on the satisfaction of the Interbank bank customers of the Comas 138 store.
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