Emotions in Advertising and Their Connection to Consumers
Descripción del Articulo
This study aimed to analyze the reception of the transmission of the “virtual mass” among the Catholic faithful in Lima. It was positioned in the qualitative phenomenological paradigm. An online questionnaire was conducted with 1,235 Catholic faithful from the city of Lima (Peru). Some faithful cons...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2024 |
Institución: | Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas |
Repositorio: | UPC-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:repositorioacademico.upc.edu.pe:10757/676086 |
Enlace del recurso: | http://hdl.handle.net/10757/676086 |
Nivel de acceso: | acceso embargado |
Materia: | Consumer Emotional advertising Pandemic Storytelling |
Sumario: | This study aimed to analyze the reception of the transmission of the “virtual mass” among the Catholic faithful in Lima. It was positioned in the qualitative phenomenological paradigm. An online questionnaire was conducted with 1,235 Catholic faithful from the city of Lima (Peru). Some faithful considered the advantages of the “virtual mass” to be its greater reach, saving time and money, and the possibility of seeing the celebration repeatedly, among others. The disadvantages indicated were idleness, laziness, lack of commitment, the possibility of distraction, and the absence of community. The majority of participants considered that the “virtual mass” is not equivalent to the in-person celebration. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).