Estrategias de marketing para impulsar el crecimiento de la empresa Industrias Gráficas Brallec S.A.C. en la provincia de Trujillo.
Descripción del Articulo
The present investigation work has as objective to determine the Marketing Strategies to impel the growth of the company of Design Graph and Publicity Harvest in the County of Trujillo. With the purpose of to determine and to formulate the strategies of appropriate marketing you proceeded he/she is...
Autor: | |
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Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/4441 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/4441 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Posicionamiento Plan de marketing Empresa avicola Plan estrategico |
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The present investigation work has as objective to determine the Marketing Strategies to impel the growth of the company of Design Graph and Publicity Harvest in the County of Trujillo. With the purpose of to determine and to formulate the strategies of appropriate marketing you proceeded he/she is necessary to carry out the study, for that which through the method deductive and descriptive you determines the population’s sample in study, which was conformed by the existent publishers in the county of Trujillo. Likewise he/she is carried out analysis of the situation and demand of the service, of Design graph and Publicity and proceeded to formulate strategies of Marketing that Will allow to impel the growth of the company in the market. Of investigation and analysis is you concluded that the company doesn’t have a strategic plan of marketing; but through their qualified personnel it a service of quality, that which has allowed him to capture a market and to generate the client’s loyalty, in spite of the existent competition in the market. Being recommended this way to carry out a strategic plan marketing to be able to detect the changes in the environment and tendencies of the market; to be focused to use the marketing mixture; likewise activities planned to achieve the recognition and growth of the company in the market. |
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Vilca Tantapoma, EduardoGarcia Briones, Sara11/3/2016 17:1011/3/2016 17:102012https://hdl.handle.net/20.500.14414/4441The present investigation work has as objective to determine the Marketing Strategies to impel the growth of the company of Design Graph and Publicity Harvest in the County of Trujillo. With the purpose of to determine and to formulate the strategies of appropriate marketing you proceeded he/she is necessary to carry out the study, for that which through the method deductive and descriptive you determines the population’s sample in study, which was conformed by the existent publishers in the county of Trujillo. Likewise he/she is carried out analysis of the situation and demand of the service, of Design graph and Publicity and proceeded to formulate strategies of Marketing that Will allow to impel the growth of the company in the market. Of investigation and analysis is you concluded that the company doesn’t have a strategic plan of marketing; but through their qualified personnel it a service of quality, that which has allowed him to capture a market and to generate the client’s loyalty, in spite of the existent competition in the market. Being recommended this way to carry out a strategic plan marketing to be able to detect the changes in the environment and tendencies of the market; to be focused to use the marketing mixture; likewise activities planned to achieve the recognition and growth of the company in the market.El presente trabajo de investigación tiene como objetivo determinar las Estrategias de Marketing para Impulsar el crecimiento de la empresa Industrias Gráficas Brallec S.A.C a nivel de la provincia de Trujillo. Con el propósito de determinar y formular las estrategias de marketing adecuadas se procedió a realizar el estudios, para lo cual a través del método deductivo y descriptivo, se determino la muestra de la población en estudio, el cual estuvo conformado por las imprentas existentes en la Provincia de Trujillo. Así mismo se realiza el análisis de la situación y demanda del servicio, de Diseño gráfico y Publicidad y se procedió a formular estrategias de Marketing que permitirán impulsar el crecimiento de la empresa en el mercado, entra las cuales tenemos: Estrategia de Penetración en el Mercado, Estrategia enfocada a la diferenciación, la Matriz de la Posición Estratégica y Evaluación de Acción. De esta investigación y análisis se concluyó que la empresa no cuenta con un plan estratégico de Marketing; pero a través de su personal capacitado brinda un servicio de calidad, lo cual le ha permitido captar un mercado y generar lealtad de los clientes, a pesar de la competencia existente en el mercado. Recomendándose así realizar un plan estratégico de marketing para poder detectar los cambios en el entorno y tendencias del mercado; enfocarse a utilizar la mezcla de mercadotecnia; así mismo actividades publicitarias planificadas para lograr el reconocimiento y crecimiento de la empresa en el mercado.spaUniversidad Nacional de TrujilloA;1879SUNEDUinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Universidad Nacional de TrujilloRepositorio institucional - UNITRUreponame:UNITRU-Tesisinstname:Universidad Nacional de Trujilloinstacron:UNITRUPosicionamientoPlan de marketingEmpresa avicolaPlan estrategicoEstrategias de marketing para impulsar el crecimiento de la empresa Industrias Gráficas Brallec S.A.C. en la provincia de Trujillo.info:eu-repo/semantics/bachelorThesisTítulo ProfesionalLicenciado en AdministraciónAdministraciónUniversidad Nacional de Trujillo.Facultad de Ciencias EconomicasORIGINALgarcia_sara.pdfgarcia_sara.pdfTesis de Administraciónapplication/pdf2390975https://dspace.unitru.edu.pe/bitstreams/9f97108d-075d-44fc-b77f-67627836e046/downloade6b350ede5d363ec62b7a30ee71bd1b1MD51LICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-81748https://dspace.unitru.edu.pe/bitstreams/ba0911bf-c597-429a-a252-d23eced7811a/download8a4605be74aa9ea9d79846c1fba20a33MD5220.500.14414/4441oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/44412024-05-11 20:20:58.798https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccessopen.accesshttps://dspace.unitru.edu.peRepositorio Institucional - UNITRUrepositorios@unitru.edu.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 |
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