Calidad del servicio y su influencia en la satisfacción de los clientes de Inversiones y Servicios Magia - Iquitos, año 2021
Descripción del Articulo
The main objective of the study is to determine the relationship between the two. The quality of the service and its impact on customer satisfaction of magic of investment and service - Iquitos, 2021, therefore, belongs to the study an application that describes the level of correlation and non-expe...
| Autores: | , |
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| Formato: | tesis de grado |
| Fecha de Publicación: | 2022 |
| Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
| Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/8759 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/8759 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Atención de calidad Satisfacción del consumidor Empresas comerciales https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
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The main objective of the study is to determine the relationship between the two. The quality of the service and its impact on customer satisfaction of magic of investment and service - Iquitos, 2021, therefore, belongs to the study an application that describes the level of correlation and non-experimental design is that Taking as an example the investments and services of the company to Magia's clients in relation to data collection, questionnaires are used as a tool, technology is exploration. The questions are ordered with Likert scales. Ratings appear sometimes, never, often, almost always, always with claims in information processing Using Microsoft Excel, the results are presented in tables and graphs. After data processing in Excel and SPSS v-25. The document concludes that the indicators of this study strongly correlated with the variables analyzed. One of the best ways to be competitive and stay in the market is to build long-term relationships with customers through great service. Quality services must also be combined with high-quality products. surprises and exceeds customer expectations. Today, customer satisfaction is the goal organizations have a basis for better customer response. |
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Rengifo Villacorta, Winston JoséGálvez Malaverry, Brianda ElizabethEncinas Sanchez, Patricia2023-01-25T17:18:07Z2023-01-25T17:18:07Z2022https://hdl.handle.net/20.500.12737/8759The main objective of the study is to determine the relationship between the two. The quality of the service and its impact on customer satisfaction of magic of investment and service - Iquitos, 2021, therefore, belongs to the study an application that describes the level of correlation and non-experimental design is that Taking as an example the investments and services of the company to Magia's clients in relation to data collection, questionnaires are used as a tool, technology is exploration. The questions are ordered with Likert scales. Ratings appear sometimes, never, often, almost always, always with claims in information processing Using Microsoft Excel, the results are presented in tables and graphs. After data processing in Excel and SPSS v-25. The document concludes that the indicators of this study strongly correlated with the variables analyzed. One of the best ways to be competitive and stay in the market is to build long-term relationships with customers through great service. Quality services must also be combined with high-quality products. surprises and exceeds customer expectations. Today, customer satisfaction is the goal organizations have a basis for better customer response.El objetivo principal del estudio es determinar la relación entre los dos. La calidad del servicio y su impacto en la satisfacción del cliente de la empresa Magia inversión, Iquitos, 2021, por lo tanto, pertenece al estudio una aplicación que describe el nivel de correlación y diseño no experimental es que Tomando como ejemplo las inversiones y los servicios de la empresa a los clientes de Magia en relación con la recogida de datos, se utilizan como herramienta los cuestionarios, la tecnología es exploración. Las preguntas están ordenadas con escalas de Likert. Las calificaciones aparecen a veces, nunca, a menudo, casi siempre, siempre con reclamos en el procesamiento de la información Utilizando Microsoft Excel, los resultados se presentan en tablas y gráficos. Después del procesamiento de datos en Excel y SPSS v-25. El documento concluye que los indicadores de este estudio fuertemente correlacionada con las variables analizadas. Una de las mejores formas de ser competitivo y permanecer en el mercado es Construir relaciones a largo plazo con los clientes a través de un gran servicio la calidad de los servicios también debe combinarse con productos de alta calidad. sorprende y supera las expectativas del cliente. Hoy, la satisfacción del cliente es el objetivo las organizaciones tienen una base para una mejor respuesta al cliente.application/pdfspaUniversidad Nacional de la Amazonía PeruanaPEinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Atención de calidadSatisfacción del consumidorEmpresas comercialeshttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04Calidad del servicio y su influencia en la satisfacción de los clientes de Inversiones y Servicios Magia - Iquitos, año 2021info:eu-repo/semantics/bachelorThesisreponame:UNAPIquitos-Institucionalinstname:Universidad Nacional De La Amazonía Peruanainstacron:UNAPIquitosSUNEDUAdministraciónUniversidad Nacional de la Amazonía Peruana. Facultad de Ciencias Económicas y de NegociosLicenciado(a) en Administración7067513041790749https://orcid.org/0000-0002-6811-751805287088https://purl.org/pe-repo/renati/type#tesis413016https://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionalCastillo Canani, Victor Arturo JesúsTuesta Chuquipiondo, Cralos LeandroBurga Pérez, David EduardoORIGINALBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdfBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdfTexto completoapplication/pdf2713125https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/274fe92e-23ad-4e30-a161-66667348a4fd/download7d0f7475c302dac2129f097e0f23f82eMD51trueAnonymousREADBrianda_Formulario de Autorización.pdfBrianda_Formulario de Autorización.pdfapplication/pdf771503https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/10341348-07be-454a-9e96-8cb4c9fe62a5/download7acf67749b4688474946898a4be5cc12MD52falseAnounymousREADBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdfBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdfapplication/pdf1135390https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/38af5aa3-b640-4418-95c7-3e8244458bea/download2395a777bb167ebef8314f2dde85e355MD53falseAnounymousREADBrianda_Constancia de Conformidad.pdfBrianda_Constancia de Conformidad.pdfapplication/pdf655821https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/49be0b39-3790-4331-ba1d-fea0b0d54672/download6da3252f2277d9c00a5be3b739b1bd0fMD54falseAnounymousREADTEXTBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdf.txtBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdf.txtExtracted texttext/plain101619https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/cedfad9a-d210-48cc-bda2-70eb3dd6ac09/downloadba9aa273a76e3ba184f99307cc04d4acMD584falseAnonymousREADBrianda_Formulario de Autorización.pdf.txtBrianda_Formulario de Autorización.pdf.txtExtracted texttext/plain5905https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/87c49766-0df9-4fea-9be6-0d7b0b134a75/download27424deeca845a1a8fd912c35bbf428aMD586falseAnounymousREADBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdf.txtBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdf.txtExtracted texttext/plain100327https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/93252314-638d-4b5d-8c3f-93bfc3d88df5/downloaddb63af9be63b58c43e842922f7839e02MD588falseAnounymousREADBrianda_Constancia de Conformidad.pdf.txtBrianda_Constancia de Conformidad.pdf.txtExtracted texttext/plain1834https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/f0e0ab6f-f14a-4536-bed9-f7b368b91e30/downloadd0630ab990349097c697bf00034dc348MD590falseAnounymousREADTHUMBNAILBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdf.jpgBrianda_Tesis_Titulo_2022.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg3813https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/a9ee7e94-a1e5-4b77-a829-b4dba24eeb49/downloada8227bbbe3d5bf461f5f66003dcbd6a3MD585falseAnonymousREADBrianda_Formulario de Autorización.pdf.jpgBrianda_Formulario de Autorización.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg4499https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/c2be5620-b123-44f7-b041-8bdab392e2d0/downloaddaf58e3b8270a95aff3173b2d4dbae93MD587falseAnounymousREADBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdf.jpgBrianda_Informe de coincidencias con otras fuentes.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg3899https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/b4d17146-36ba-473d-89c5-93734f019686/download095470de8743aa65787c284cc049c839MD589falseAnounymousREADBrianda_Constancia de Conformidad.pdf.jpgBrianda_Constancia de Conformidad.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg5048https://repositorio.unapiquitos.edu.pe/bitstreams/d12ebd20-0048-4a54-8dd2-b89e46bf118a/download90980f1b094df271b68ba9faa5eb6d7fMD591falseAnounymousREAD20.500.12737/8759oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/87592025-09-27T21:10:13.716362Zhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccessopen.accesshttps://repositorio.unapiquitos.edu.peRepositorio Digital UNAPrepositorio.institucional@unapiquitos.edu.pe |
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Nota importante:
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