Using language awareness techniques to improve the level of achievement in the english skills of the students taking a master's program in education in a private university
Descripción del Articulo
The investigation has as its main objective to demonstrate if noticing or being aware of how the target language works can help students improve their learning language skills. It pretends to find the best tools to help adult students to learn another language. Likewise, it intends to contribute wit...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de maestría |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | UDEP-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:pirhua.udep.edu.pe:11042/1806 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/11042/1806 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Inglés (Lengua) -- Métodos de enseñanza -- Perú -- Tesis inéditas Técnicas de enseñanza -- Perú -- Tésis inéditas Universidades privadas -- Métodos de enseñanza -- Perú -- Tesis inéditas 428.07 |
Sumario: | The investigation has as its main objective to demonstrate if noticing or being aware of how the target language works can help students improve their learning language skills. It pretends to find the best tools to help adult students to learn another language. Likewise, it intends to contribute with ideas to help teachers who may find themselves in the same situation as the one presented in this investigation. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).