Desde el otro lado del tablero: reflexiones acerca de la enseñanza en el taller de diseño

Descripción del Articulo

This text is the result of unprecedented conversations that have grown over 2013, about the teaching of architecture in design workshop at the University of Lima. Thinking about architecture presents two basic questions: what? and how?: both an enriching discussion that leads on rough roads will com...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Universidad de Lima, Taller G.
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2015
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/2414
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/2414
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Enseñanza universitaria
Higher education
Descripción
Sumario:This text is the result of unprecedented conversations that have grown over 2013, about the teaching of architecture in design workshop at the University of Lima. Thinking about architecture presents two basic questions: what? and how?: both an enriching discussion that leads on rough roads will come off, from the lucid abstraction of ideas to the conspicuous domain of practice and technique.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).