Differences by gender and school of origin on interpersonal communication
Descripción del Articulo
This study had the objective to identify the differences by gender and kind of school in interpersonal communication, the sample comprised of 181 university students, the study design was descriptive and comparative, the questionnaire was used interpersonal communication of Reyes (1996), extracted t...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/3695 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/3695 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | interpersonal communication university students comunicación interpersonal estudiantes universitarios |
Sumario: | This study had the objective to identify the differences by gender and kind of school in interpersonal communication, the sample comprised of 181 university students, the study design was descriptive and comparative, the questionnaire was used interpersonal communication of Reyes (1996), extracted the validity and reliability for the study, the results show no statistically significant differences by gender and type of school in interpersonal communication, it highlights the need for studies on interpersonal communication in Latin America related to social and technological. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).