LAS AGENCIAS DE VIAJE: DE LAS COMISIONES POR VENTA DE PASAJES A LOS COBROS POR SERVICIOS “FEES”

Descripción del Articulo

The globalizaton, as a dynamic element of the global economy , has generated in the world business a new dyamic and highly competitive managerial instrument. This is applied to the management of the airlines that have readjusted the commissions of the Travel Agencies from 20% to 1%. So, in order to...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Domingo Begazo, José, Torres Agurto, Ricardo
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2007
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/9067
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/9067
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Forfaits
fees
outgoing
incoming
hub
economic of ambit
economics of density.
agencias de viajes emisoras
agencias de viajes receptoras
ámbito de la economía
economía de la densidad.
Descripción
Sumario:The globalizaton, as a dynamic element of the global economy , has generated in the world business a new dyamic and highly competitive managerial instrument. This is applied to the management of the airlines that have readjusted the commissions of the Travel Agencies from 20% to 1%. So, in order to survive, travel agencies have to create a new charge for his customer servces denominated: FEES.
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