INTRODUCTION TO MARKETING - II

Descripción del Articulo

The article shows the complexity of the problem of environmental pollution and what can be the possible solutions to the problem. Also, how industrial engineering can contribute to the prevention and control of pollution.
Detalles Bibliográficos
Autor: Shigyo Ortiz, Carlos
Formato: artículo
Fecha de Publicación:1999
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/6505
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Nivel de acceso:acceso abierto
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spelling INTRODUCTION TO MARKETING - IIINTRODUCCIÓN AL MARKETING - IIShigyo Ortiz, Carlosmarketingmarketing The article shows the complexity of the problem of environmental pollution and what can be the possible solutions to the problem. Also, how industrial engineering can contribute to the prevention and control of pollution. El artículo muestra la complejidad del problema de la contaminación ambiental y cuáles pueden ser las propuestas de solución al problema. Asimismo, cómo la Ingeniería Industrial puede contribuir a la prevención y control de la contaminación.Facultad de Ingeniería Industrial, Universidad Nacional Mayor de San Marcos1999-07-30info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/650510.15381/idata.v2i1.6505Industrial Data; Vol. 2 No. 1 (1999); 55-56Industrial Data; Vol. 2 Núm. 1 (1999); 55-561810-99931560-9146reponame:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstname:Universidad Nacional Mayor de San Marcosinstacron:UNMSMspahttps://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6505/5730Derechos de autor 1999 Carlos Shigyo Ortizhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs.csi.unmsm:article/65052020-06-08T17:56:43Z
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INTRODUCCIÓN AL MARKETING - II
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