Análisis metafórico de los anuncios publicitarios relacionados con la mujer como objeto sexual

Descripción del Articulo

In this article we are going to carry out a metaphorical analysis of the advertisements related to women as a sexual object, using metaphorical and pragmatic theories as tools, since without a doubt in a sexist society women are usually presented as stereotyped objects linked to the maternity, cooki...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Fernandez Huamani, Carla, Flores Gonzales, Cristina del Fatima, Lovón Cueva, Marco Antonio
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe:article/22344
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/lenguaysociedad/article/view/22344
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Metáfora
publicidad
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