Flavor and joy: revaluing the collective patrimonial memory of Surquillo Market no. 1

Descripción del Articulo

To revalue a historic commercial building is to give it continuous life and if it refers to the flavors and moments of joy of the users, the heritage and its memory are preserved. The objective of this research was to identify the heritage values that generate identity and collective memory in Marke...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Revolledo Velarde, René William, Suarez Villasís, Martin
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2024
Institución:Universidad Nacional de Ingeniería
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional de Ingeniería
Lenguaje:español
inglés
OAI Identifier:oai:oai:revistas.uni.edu.pe:article/1610
Enlace del recurso:https://revistas.uni.edu.pe/index.php/devenir/article/view/1610
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:objeto patrimonial
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Sabor y alegría: revalorando la memoria colectiva patrimonial del Mercado N.°1 de Surquillo
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