Appropiate actions for integral development during early childhood. A parents’ guide
Descripción del Articulo
In the present article, we present a number of recommendations that parents must take into account with regard to the integral development of their children, particularly during the first three years of their life; in relation to the alarm signals that&a...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2017 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/1177 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1177 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Desarrollo, déficits, excesos, estímulos, refuerzos Development, deficits, excess, incentives, reinforcements |
Sumario: | In the present article, we present a number of recommendations that parents must take into account with regard to the integral development of their children, particularly during the first three years of their life; in relation to the alarm signals that may appear and that are linked to some disorder, as well as behaviors in excess or deficits, which suggest actions (incentives and reinforcements) that parents can undertake in relation to motor development, imitation, communication, autonomy, social interaction and games. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).