Reflections on the infeasibility of labor demand as a guiding principle for university planning
Descripción del Articulo
There is no doubt about the need for an appropriate balance between the levels of economic and social development. Both theoretical interpretations and practical experience confirm this assertion. Each step in economic development, each unit of growth in the Gross Domestic Product, opens up new poss...
| Autores: | , , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2017 |
| Institución: | Universidad Marcelino Champagnat |
| Repositorio: | Revista educa UMCH |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.umch.edu.pe:article/10 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.umch.edu.pe/index.php/EducaUMCH/article/view/10 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Demanda laboral Educación universitaria Labor demand University education |
| Sumario: | There is no doubt about the need for an appropriate balance between the levels of economic and social development. Both theoretical interpretations and practical experience confirm this assertion. Each step in economic development, each unit of growth in the Gross Domestic Product, opens up new possibilities for the full development of society, expanding the quality of life in all areas. At the same time, this social development constitutes a sine qua non condition for economic development. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).