Marketing, advertising and consumer law on the subject alcoholic beverages
Descripción del Articulo
Is eminently important legislative recognition that establishes the normative framework respect to the regulation of marketing, consumption and advertising of alcoholic beverages in our country. Indeed, the theme to develop is regulated by the Law Regula Marketing, Consumption and Advertising Alcoho...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2015 |
Institución: | Universidad Le Cordon Bleu |
Repositorio: | Revistas - Universidad Le Cordon Bleu |
Lenguaje: | español |
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Enlace del recurso: | https://revistas.ulcb.edu.pe/index.php/REVISTAULCB/article/view/71 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | comercialización; consumo; bebidas marketing; comsumption; beverages |
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Marketing, advertising and consumer law on the subject alcoholic beveragesLa comercialización, la publicidad y el Derecho del Consumidor a propósito de las bebidas alcohólicasBurga Solar, Manuelcomercialización; consumo; bebidasmarketing; comsumption; beveragesIs eminently important legislative recognition that establishes the normative framework respect to the regulation of marketing, consumption and advertising of alcoholic beverages in our country. Indeed, the theme to develop is regulated by the Law Regula Marketing, Consumption and Advertising Alcoholic Beverage Law N° 28681 and S.D. N° 012-2009-SA approved the Regulations of the referred law.Resulta de suyo importante el reconocimiento legislativo que establece el marco normativo respecto a la regulación de la comercialización, consumo y publicidad de bebidas alcohólicas en nuestro país. El tema a desarrollar se encuentra normado por la Ley que Regula la Comercialización, Consumo y Publicidad de Bebidas Alcohólicas, Ley N° 28681 y por D.S. N° 012-2009-SA que aprobó el Reglamento de la referida ley.Universidad Le Cordon Bleu2015-07-05info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionapplication/pdfhttps://revistas.ulcb.edu.pe/index.php/REVISTAULCB/article/view/7110.36955/RIULCB.2015v2n1.006Revista de Investigaciones de la Universidad Le Cordon Bleu; Vol. 2 Núm. 1 (2015); 69-732409-1537reponame:Revistas - Universidad Le Cordon Bleuinstname:Universidad Le Cordon Bleuinstacron:ULCBspahttps://revistas.ulcb.edu.pe/index.php/REVISTAULCB/article/view/71/207Derechos de autor 2018 Revista de Investigaciones de la Universidad Le Cordon Bleuinfo:eu-repo/semantics/openAccessoai:ojs2.172.177.98.34:article/712022-01-13T17:02:52Z |
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