Aproximación al psicodiagnóstico de Rorschach infantil
Descripción del Articulo
Our interest in investigating the children's Rorschach technique arose from the fact that there is an almost complete absence of information on the subject. On one hand, we refer to the discussions in which the different investigators participate. On the other hand, from our experience, we will...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 1987 |
| Institución: | Pontificia Universidad Católica del Perú |
| Repositorio: | Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistaspuc:article/4534 |
| Enlace del recurso: | http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/4534 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | Our interest in investigating the children's Rorschach technique arose from the fact that there is an almost complete absence of information on the subject. On one hand, we refer to the discussions in which the different investigators participate. On the other hand, from our experience, we will present sorne opinions on technical aspects which will allow the clarification and union of criteria from which we can proposc new interpretative aspects, in a quantitative leve) and a qualitative one. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).