The Digital Transformation in Tourism: A Model from the Social Construction of Technology (SCOT)

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Digital transformation (DT) is a technological process that has impacted the structures and practices of organizations. Among these are the tourism organizations that, since the rise of the internet, have evolved their business model and their way of co-creating experiences with to...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Toscano-Jara, Johanna, Loza-Aguirre, Edison, Franco-Crespo, Antonio
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2023
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/27190
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/360gestion/article/view/27190
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Digital transformation
Tourism
Social construction of technology
SCOT
Systematic literature review
Transformación digital
Turismo
Construcción social de la tecnología
Revisión sistemática de literatura
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