Information and communications technologies in postgraduate medical education
Descripción del Articulo
Digital education in postgraduate medicine programs offers tools that fit with the characteristics of the currentprofessional who seeks alternatives to continue acquiring knowledge. The aim of this paper is to address the conditions for its effectiveness and point out certain applications reported i...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Fundación Instituto Hipólito Unanue |
Repositorio: | Diagnóstico |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistadiagnostico.fihu.org.pe:article/63 |
Enlace del recurso: | https://revistadiagnostico.fihu.org.pe/index.php/diagnostico/article/view/63 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Tecnologíade la Información Educación Comunicación Information Technology Graduate Medical Education (MeSH) |
Sumario: | Digital education in postgraduate medicine programs offers tools that fit with the characteristics of the currentprofessional who seeks alternatives to continue acquiring knowledge. The aim of this paper is to address the conditions for its effectiveness and point out certain applications reported in the international literature. Also, usages in Peru are mentioned, including the experience in the medical residency of the Peruvian University Cayetano Heredia. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).