CONTRIBUTIONS TO EVALUATE THE CURRICULUM IN THE FACULTY OF EDUCATION NATIONAL UNIVERSITY OF SAN MARCOS
Descripción del Articulo
During 2011 it has investigated the application of teaching techniques and assessment in undergraduate and graduate courses. For 2012, we have completed the undergraduate info Base 2008 and incorporated information about the art of observation and analysis of Flanders (as amended), as well as interv...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revista UNMSM - Investigación Educativa |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/8195 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/8195 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Assessement curriculum assessement curriculum teaching formation. Evaluación evaluación curricular currículo formación docente. |
Sumario: | During 2011 it has investigated the application of teaching techniques and assessment in undergraduate and graduate courses. For 2012, we have completed the undergraduate info Base 2008 and incorporated information about the art of observation and analysis of Flanders (as amended), as well as interviews with teachers of Didactic and Educational Evaluation. This was used as input to determine if there are important conditions to effect or sustantive innovations in design and curriculum development, especially in the case of undergraduate studies are already outdated, as they correspond to a proposal in 2003. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).