Edusoft program and teacher performance in secondary public schools
Descripción del Articulo
The NTIC are used in an inadequate way and are caused by the limited knowledge, understanding and application of the NTICS by teachers and if this situation is reversed as we found in this study can benefit: improving teaching performance and learning ability of students, we found that the use of th...
| Autores: | , , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2019 |
| Institución: | Universidad Nacional Autónoma de Huanta |
| Repositorio: | Puriq |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs2.www.revistas.unah.edu.pe:article/37 |
| Enlace del recurso: | https://www.revistas.unah.edu.pe/index.php/puriq/article/view/37 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Edusoft Desempeño docente TIC Learning Desempenho no ensino |
| Sumario: | The NTIC are used in an inadequate way and are caused by the limited knowledge, understanding and application of the NTICS by teachers and if this situation is reversed as we found in this study can benefit: improving teaching performance and learning ability of students, we found that the use of these tools in teaching can motivate the improvement of teaching performance and student learning and that after class hours they will use the NTIC properly for the benefit of a better future. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).